۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۳۸

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

اجرای نخستین مرحله از طرح مبارزه و پیشگیری از سرقت در زنجان

اجرای نخستین مرحله از طرح مبارزه و پیشگیری از سرقت در زنجان

زنجان- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای نخستین مرحله طرح جامع زاجرات (مبارزه و پیشگیری از سرقت) در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه گفت: طرح جامع زاجرات در اجرای امریه سردار فرماندهی انتظامی استان با هدف شناسایی و انهدام باندهای فعال سارقین حرفه‌ای و خریداران اموال مسروقه با از بین بردن بسترهای ارتکاب جرم سرقت با به کار گیری تمام ظرفیت اطلاعاتی، عملیاتی درون و برون سازمانی و به منظور اصلاح فرآیندها و هم افزایی توان‌ها در راستای مبارزه مؤثر و یکپارچه با جرم سرقت، در سطح استان تدوین و اجرا شد.‌

وی بیان داشت: در راستای پیشگیری از سرقت، دستگیری سارقان و مال خران، مبارزه هدفمند با سرقت‌هایی که بیشترین فراوانی جرایم را به خود اختصاص داده‌اند و مطالبات شهروندان، مأموران پلیس آگاهی و انتظامی در استان زنجان طرح زاجرات را در نقاط آسیب زا و جرم خیز در ۴ روز گذشته اجرا کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در اجرای این طرح ۱۲۵ سارق دستگیر و ۲۰۸ فقره سرقت کشف و همچنین از ۸۷ واحد صنفی و فروشندگان ضایعات بازدید که یک مال خر نیز در همین زمینه دستگیر شد.

خانی پور با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه سرقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 5631261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha